aktualności :

Wydział Komunikacji i Transportu

Naczelnik Wydziału - mgr Sabina Lipka
tel. 33 87 57 842
e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ul. Kościelna 5b, parter

Godziny otwarcia:

- poniedziałek: sprawy związane z uiszczeniem opłaty 7:30-16:00 , pozostałe 7:30 -16:30

- wtorek-piątek: sprawy związane z uiszczeniem opłaty 7:30-14:00, pozostałe 7:30-14:30


  • Informacja telefoniczna dostępna jest w godzinach: 13:00 – 15:00

  • Umawianie wizyt (pojazdy) - 33 87 57 846 - zawieszone do odwołania

  • Rejestracja pojazdów - tel. 33/ 87 57 844

  • Inne sprawy związane z pojazdami - tel. 33/ 87 57 843

  • Prawa jazdy: 33/ 87 57 845

  • Transport drogowy, Ośrodki szkolenia kierowców, instruktorzy, wykładowcy - tel. 33/ 87 57 841

  • Stacje kontroli pojazdów, diagności, usuwanie pojazdów z art. 130a - tel. 33/ 87 57 840




Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych: https://spsuchabeskidzka.bip.info.pl


Wydziału Komunikacji i Transportu

ul. Kościelna 5b

34-200 Sucha Beskidzka



KOMUNIKAT z dnia 12 marzec 2020 r. w sprawie zmiany sposobu załatwiania spraw związanych z rejestracją.

komunikat z dnia 12.03.2020 r.


Informacje dotyczące prawa jazdy w zakładce Status prawa jazdy

Informacje dotyczące dowodu rejestracyjnego w zakładce Status dowodu rejestracyjnego





Naczelnik Wydziału mgr  Sabina Lipka

pok. nr 18, tel. 33/ 87 57 842, e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.



Zastępca Naczelnika - mgr inż. Jarosław Jażwiec

pok. nr 22 tel. 33/87 57 840, e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

(usuwanie pojazdów w trybie art. 130a PORD, SKP)


Ewidencja i wydawanie praw jazdy


Podinspektor Bogumiła Szpak

Podinspektor mgr Elżbieta Habowska

Pomoc Administracyjna Sabina Gajda

poczekalnia nr 1, tel. 33/ 87 57 845, e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


Rejestracja pojazdów



Inspektor Ewa Janeczek,

Podinspektor Zofia Ponikiewska,

Młodszy Referent Anna Zajda

poczekalnia nr 2 tel. 33/ 87 57 844, e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

-czasowa rejestracja z urzędu,

-czasowa rejestracja na wniosek właściciela (tablice tymczasowe),

-wymiana dowodu rejestracyjnego z uwagi na zmianę danych w nim zawartych, zmiany konstrukcyjne, brak miejsca na wpis kolejnego terminu badania technicznego


Inne sprawy związane z pojazdami


Główny Specjalista mgr Aneta Polak,

Inspektor mgr Anna Malczewska

Podinspektor Sebastian Kurpiel

poczekalnia nr 3, tel. 33/ 87 57 843, e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

-odbiór dowodu rejestracyjnego po czasowej rejestracji,

- zwrot zatrzymanego dowodu rejestracyjnego,

-wyrejestrowanie pojazdu,

-zgłoszenie zbycia pojazdu,

-wydanie zaświadczeń,

-dopisanie i skreślenie współwłaściciela,

-dopisanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym (GAZ, HAK, VAT itd.)

-czasowe wycofanie pojazdu z ruchu i przywracanie pojazdu do ruchu,

-wydanie decyzji na wykonywanie tabliczki znamionowej zastępczej,

-wydawanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych,

-wymiana dowodu rejestracyjnego z uwagi na brak miejsca na wpis kolejnego terminu badania technicznego


Transport drogowy, OSK


Inspektor Michał Kuśnierz

pok.  22 tel. 33/87 57 841 e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.









Jesteś tutaj:   Strona główna WydziałyWydział Komunikacji i Transportu
Zobacz również

klim

 

 

 

Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej posiada certyfikat Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2008